New Plan!

In an attempt to get more posts, I’ve created a “bait” website to bring in requests.
If you come across anyone who needs photoshop help, please send them to:

link removed

Thanks!

  • http://www.galaxytabs.com Kyle Dornblaser

    Great idea

  • Anonymous

    already posted it to my gullible friends on facebook

  • Anonymous

    BLOODY BRILLIANT!

  • Anonymous

     Genius!

  • http://profile.yahoo.com/APE7FK3QC7LCR337HZPFN2ORFE Gary

    need the Fb like.

    • Anonymous

      What do you mean?

      • Tyro the Brony

        Most likely the “Like us on Facebook” icon found on quiet a few websites
        i don’t use FB, but the people who do will see you, and get “pulled in” if you know what i mean.

        • Anonymous

           There’s one at the top of the page, beside the flashing Follow Me gif. haha

        • Anonymous

           There’s one at the top of the page, beside the flashing Follow Me gif. haha

  • http://www.facebook.com/people/Aaron-Flynn/1575173786 Aaron Flynn

    Dont know how worth it it would be but if you made a lure for people to post like a before and after that they “had done” to show how awesome the service is it would make luring people easier. Or would your troll blood boil from doing an actual fix? ;P

    • Anonymous

      I got a couple requests that took a fewminutes and had no trolling potential, so I figured I’d actually do a good job on them and tell them to spread the website to their friends.
      I’ll probably add a portfolio page on the site once i build up a collection of legit ones.

    • Anonymous

      I got a couple requests that took a fewminutes and had no trolling potential, so I figured I’d actually do a good job on them and tell them to spread the website to their friends.
      I’ll probably add a portfolio page on the site once i build up a collection of legit ones.

  • Simon Wells

    I would happily allow a real fake touch up and provide a recommendation to go on that site, I have plenty of developers that could fall for it and plenty of gullible friends too

    • Anonymous

      Do it! 😀

  • http://profile.yahoo.com/5ZTMNZC34STLO3I4R62Z3ZPRAU mdjohnson1

    I wanna submit one myself … but that’s lame as hell.  Can’t wait for the folks to provide input.  Any chance that us “in the know” could add comments to the pictures on that site?  Like … I like what you’ve done with the jungle background and authentic natives. Etc.

    • Anonymous

      I is confuse.

      • Joey Ballentine

        Like on the Photoshop request site we could comment on the pictures and say “fabulous job” or “Did fantastic work on my vacation photos” to get people to think its real.

  • maltese623

    Don’t you legally need permission to post these people’s pictures online..?

    • Anonymous

      You know that thing you never read?
      http://www.photoshoprequest.com/privacy.html 

      • AustriaFTW

        “We may share or sell information and photos with third parties for marketing or other purposes.”
        Other purposes? You mean like making people on the internet so happy they cry all the time they see your epic work?

  • http://www.facebook.com/people/Bobby-Ammons/100000404095580 Bobby Ammons

    I’ll do it, but I won’t do it for you, the people who view this site, or the people who want help…. I’LL DO IT FOR THE LULZ!

  • dparks

    awesome idea!! but i agree with a previous poster – you need a few ‘Before/After’ examples, even if not legit requets, just as bait.. i have friends always asking me for ‘quick’ and ‘easy’ photo-edits on their stuff, i’d LOVE to send’em you’re way.. good luck, PTroll, look forward to more awesomeness!!!

  • Jane

    Hello there! I’ve seen many of those trolls on other sites, and they brought me here, and I’m really enjoying this website! It’s funny as hell. But I have to do some sort of a “preventive publicity” (I’m not sure how to say that in english) and I wondered if there was a website to send requests… Now I know “photoshoprequest” is a bait, but I really need help from someone, so what I’m asking is is there an actual photoshop request website or they’re just to fool people? I know I’m really late here, I’m hope somebody can answer me… If not, I’ll try to find an other way. Thanks in advance.

  • Delgado

    Sending people your way!! You are amazing, keep trolling!

  • Don Duck

    You make my stomach ache from laughter and my eyes springle with tears. My god how funny.

    Unfortunately I can’t send in a picture now: My innocense is gone…

  • David

    I just posted this to my FB page, I would LOVE to see the photos they post. I hope they tell me about what a “shitty” service this was lol!

  • http://www.facebook.com/hunter.boss Hunter Boss

    Is there an actual service related to this, or is it all a front for your epic trolling?

  • omar sayed

    can i join that sit and troll?

    • omar sayed

      site*

  • Jessica

    You could always try posting in different Craigslist ads in different cities…offer free photoshop services since you are a “novice”. 🙂

  • evan

    you are a genius

  • tavis

    You are making me cry with all of this shit…too funny! Keep it up, I just post a link to your bait site on my Facebook.

  • J

    I am a graphic/web designer & I am soooo tempted to send some of my difficult clients to you for ‘help’.

    • Sarah

      Do it!!!!

  • G

    I’m dying… literally dying… This is so much better than work

  • ANTOINE

    This is pure genius!!!
    Great vengeance for the graphic designers! (I used to do flyers with Iphone pictures, and even worse)
    Thanks a lot! I’ll send you all the dickheads asking me for boring things now 😀

  • Patrik Drk

    I’m seriously laughing my balls off to each and every case I see. Keep up the good work man. You’re an inspiration to all of us XD

  • Kathy Galipeau

    Just posted bait address to my Facebook page in the hope that someone I know actually falls for it. This shit is too freaking’ hilarious.

  • Natasha Marie

    Oh no I just used this website! -__________________-

  • Natasha Marie

    you got me ! lol

    • http://www.iDeviceRepair.co.uk/ CriticalPoint

      Oops! 😀

  • http://www.iDeviceRepair.co.uk/ CriticalPoint

    Yeah I just emailed you for a ‘Job’. AKA, I want to troll!

  • Whore Bagel

    Sooooooo What happened to this site?

  • Vertual Lord

    Oh shit… I just emailed to that shit >.<

  • bronwyn

    i absolutely LOVE this hahahahahaha died laughing!!!!!

  • cookie

    LOVE THIS SITE – keep it up – post some more…this is indeed more fun than any funny sites i’ve seen… 🙂

  • sijfer

    IT’S SOOO EEEVIL!!!

  • Juan Borda

    you’re pure genius I’m tempted to send you my own pictures folder!!!!

  • Do brandy brandy

    Hi I’m 12. What is this

  • M H

    Love this! Just shared on fb. Pure genius. And evil.

  • Cheety Pants

    this is hilarious, I almost used that site myself, until I found This site. lmao

  • Sovienka

    this sounds like so much fun! You can pass some requests to me, if you’d like. I am fairly good with photoshop, and I would really much like to “enhance” some photos 😀